נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

כל בעל עסק יודע, שאת בזבוז הזמן הגדול ביותר, גורמות רשויות המס – הבירוקרטיה, התסכול, הטפסים הרבים, כל אלה, מסבים לכם, בעלי העסקים, לא מעט תסכול, תחושת חוסר אונים, וגם – בזבוז זמן עבודה יקר, זמן שבו יכולתם לעשות את שאתם טובים בו – להרוויח כסף!

העניין אף מורכב יותר מכך, שכן כל התנהלות שאינה מקצועית לעילא ולעילא מול מקבלי ההחלטות היושבים בגופים הללו, עלולה לגרום לכם, בעלי העסק, ללא מעט הוצאות כבדות, שמקורן עשוי להיות תוצאה של תכנון מס לקוי, או, אפילו, אי העמידה במועדי הגשתם של הדוחות השונים, בחריגה למה שדורש מכם החוק.

לא משנה עד כמה תתאמצו, אין דרך לעקוף את דרישות החוק. הדרך היחידה היעילה להתמודד איתן, היא באמצעות שימוש בשירותיו של גוף המתמחה בייצוג עסקים מול רשויות המס ב”נקודות ההשקה” הרשמיות הנכפות עליכם.

אנחנו נטפל בענייניכם מול רשויות המס!

אבי  פתרונות מיסוי מתמחה בייצוגם של עסקים מתחומי הפעילות השונים מול רשויות המס. המשרד מפעיל תוכנות ומערכות ממוחשבות המקושרות ישירות למערכות ולמחשבי הרשויות השונות – מס ההכנסה, המוסד לביטוח לאומי ומשרדי המע”מ, ומסונכרנות עימם.

בצד הטכנולוגיה, במהלך שנות פעילותה, צבר אבי היכרות מעמיקה עם דרישותיהן של הרשויות השונות, דבר המאפשר לכם ליהנות מתכנון המס הנכון, מהניצול האופטימאלי של הזכויות וההטבות שלהן אתם זכאים על פי החוק, ומניהול תקין של העסק בפן החשבונאי שלו. לא פחות חשוב מכך, שירותי הייצוג שלנו מול הרשויות מפנים לכם זמן פעילות יקר-ערך, שאותם תוכלו לנתב, תחת זאת, לניהולו של העסק ולדאגה לצמיחתו.

בין שירותי הייצוג שאנו מספקים:

  • פתיחת תיקים לעסק חדש ברשויות המס
  • טיפול במקדמות
  • העברת דיווחים חודשיים
  • פריסת חובות ברשויות המס
  • הגשת בקשות לביטול קנסות
  • טיפול בהחזרי מס
  • ליווי בהליכי חקירה מול הרשויות

אתם יכולים (וצריכים) להתמקד בפעילותכם העסקית!

הצורך להספיק ולעשות הכל בכוחות עצמכם, לסתום את כל ה”חורים” החשבונאיים ולהתמודד עם כל הדרישות שמציבות רשויות המס, עלול לגבות מחיר כבד מהפעילות העסקית שלכם. הפקדת הנושא בידיה של אבי  פתרונות מיסוי, המתמחה בייצוג עסקים מול רשויות המס, כמו גם במתן שירותים חשבונאיים מקצועיים, יכולה להקל עליכם במידה רבה, ולפנות לכם את הזמן למה שבאמת מעניין אתכם לעסוק בו – הצעדת העסק שלכם קדימה!

נושאים נוספים

יועץ מס וחשבונאי מוסמך

יועץ מס וחשבונאי מוסמך – חשוב לכל עסק להקים עסק לבד וללא עזרה זה כמעט בלתי אפשרי. למעשה, זה גם לא כל כך נבון. על

ייעוץ מס בכרמיאל

ייעוץ מס בכרמיאל, מדוע זה חשוב? כולם יודעים שמס הכנסה בישראל נחשב לגבוה, בהשוואה להרבה מדינות אחרות. אבל האם ידעתם שהרבה אנשים משלמים מס ביתר?

סגירת תיק מע”מ

סגירת תיק מע”מ – מה זה אומר  כל בעל עסק ישראלי שפועל כחוק ביצע בעבר פתיחת תיק במע”מ. הפעם מסבירים ממשרד אבי פתרונות מיסוי כל

ייעוץ וליווי עסקים קטנים

כמעט כל איש עסקים מצליח החל את דרכו עם ניהול עסק קטן. אך יש לזכור כי גם בניהול עסק קטן ישנם אתגרים די גדולים. אם

הנהלת חשבונות בקריות

מקימים עסק או שאתם מרגישים שמשהו בעסק צריך יד מכוונת בעלת רקע פיננסי? נסביר מי צריך הנהלת חשבונות בקריות וכיצד היא יכולה להועיל גם לכם.

שירותי הנהלת חשבונות לעצמאים

שירותי הנהלת חשבונות לעצמאים, מה זה אומר מה זאת אומרת שירותי הנהלת חשבונות לעצמאים, האם רק רואה חשבון יכול לטפל בכך או שאפשר לבד? כל

פתיחת תיק עצמאי בביטוח לאומי

פתיחת תיק עצמאי בביטוח לאומי, מי צריך ומתי מי שמתחיל לעבוד כעצמאי וכל מי שמקים עסק או חברה צריך להסדיר את הנושא מול כמה וכמה

פתיחת תיק עצמאי במס הכנסה

פתיחת תיק עצמאי במס הכנסה – מה חשוב לדעת  הקמה של עסק חדש מצריכה ביצוע כמה צעדים חיוניים. אחד החשובים שבהם נקרא פתיחת תיק עצמאי

פתיחת עוסק מורשה שלבים

במדינת חוק, כל אחד יכול לפתוח עסק, אבל צריך להצהיר על כך. בשפה המקצועית מקובל לקרוא לתהליך הזה “פתיחת תיקים”. ברגע שאתם מקימים עסק עצמאי,

שירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ

שירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ, מה זה אומר ניהול החשבונות בעסק מהווה חלק חשוב בהתנהלות הפיננסית של חברות ושל עצמאים. ניהול החשבונות יכול להתבצע בשתי

שירות הנהלת חשבונות לעסקים

הנהלת חשבונות – עסקים קטנים שירותי הנהלת חשבונות לעסקים קטנים כוללים בתוכם התנהלות שוטפת מול רשות המיסים, מע”מ וביטוח לאומי. ושירותים אילו הניתנים ע”י משרד

שירותי הנהלת חשבונות

שירותי הנהלת חשבונות ושכר שירותי הנהלת חשבונות ושכר מתאים לכל סוגי העסקים בכל היקפי הפעילות, וכוללת ניהול ספרים שוטף, דיווחים ותשלומים למוסדות ולרשויות, דיווחים חד

פתיחת תיק עוסק מורשה

עוסק מורשה ופטור -הבדלים פתיחת תיק עוסק מורשה הוא הצעד הראשון לפתיחת עסק בעל מחזור הכנסה שנתית של מעל ל-99,893 ש”ח. ישנם שתי דרכים לפתיחת

פתיחת תיק עוסק זעיר

עוסק זעיר – הגדרה “עוסק זעיר” או “עוסק זעיר פטור” היו מונחים המגדירים עסק קטן ועוסק עצמאי עד לתיקון חוק מס ערך מוסף ב-2002, מאז המונח שהתקבל

פתיחת תיק עוסק פטור

מיהו עוסק פטור? עוסק פטור מוגדר בחוק מס ערך מוסף כעוסק עצמאי שמחזור עסקאותיו השנתיים אינו עולה על 99,893 נכון ל-2021. תהליך פתיחת תיק עוסק

רואה חשבון מומלץ בחיפה

עבודתו של רואה החשבון מתבטאת בכמה רבדים. עליו מוטלת החובה לוודא כי העסק מתנהל בצורה תקינה מבחינת תשלום המשכורות לעובדים, עליו לוודא כי התנהלות העסק

פתיחת תיק עצמאי

כל אדם שמעוניין לפתוח עסק עצמאי, הן אם מדובר בעוסק מורשה, הן אם מדובר בעוסק פטור והן אם מדובר בעוסק זעיר, חובה עליו לפתוח תיק

רואה חשבון

עבודתו של רואה החשבון מתבטאת בכמה רבדים. עליו מוטלת החובה לוודא כי העסק מתנהל בצורה תקינה מבחינת תשלום המשכורות לעובדים, עליו לוודא כי התנהלות העסק

יועץ מס בחיפה

ייעוץ מס ע”י איש מקצוע יועץ מס הינו איש מקצוע המתנהל בעיקר מול עסקים בבעלות עצמאית, הן כשמדובר על עצמאים נותני שירות והן כשמדובר על

פתיחת תיק במס הכנסה לשכיר

פתיחת עסק – מס הכנסה מס הכנסה הינו גוף שאיש אינו מעוניין להסתבך איתו. מדובר בזרוע הביצועית של המדינה לגביית תשלומים עבור המדינה מכל אדם

פתיחת תיק מס הכנסה

פתיחת תיק במס הכנסה – תהליך: מס הכנסה הינו תשלום חובה המוטל על כל אדם בישראל המרוויח תשלום עבור שירותים שהוא מספק, או שכיר המקבל

פתיחת תיק במס הכנסה לקטין

פתיחת תיק במס הכנסה- סיבות:   כל עובד בישראל, הן אם מועסק כשכיר והן אם הוא עובד כבעל עסק עצמאי, חייב להפריש מס הכנסה. מס

החזר ביטוח לאומי לעצמאים

כל עובד המקבל שכר בישראל מחויב בתשלומי ביטוח לאומי. תשלומי ביטוח לאומי מחולקים לשניים: ישנו החלק שמופרש לביטוח לאומי וישנם דמי בריאות המיועדים לקופות החולים.

ייצוג עסקים מול רשויות המס

אם אתם בעלי עסק, ודאי חוויתם את הקושי, את התסכול ואת בזבוז הזמן הכרוכים בהתנהלות מול מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע”מ. אך קשיים אלו הם רק ההתחלה… התנהלות לא מקצועית מול מקבלי ההחלטות בגופים אלו, תגרום לכם, כבעלי עסקים, הוצאות כבדות כתוצאה מתכנון מס לקוי או

הצהרות הון

כלי הצהרת ההון נולד על מנת לאפשר לרשויות המס במדינה לעקוב אחר ההון והנכסים שצברתם בתקופת זמן מוגדרת, כעצמאיים או כשכירים בעלי שכר גבוה. הצהרת ההון, אותה תידרשו להגיש עם הקמת העסק ולאחר מכן מידי 4 שנים, היא למעשה הצהרה שלכם אודות כל נכסי הנדל”ן הרשומים על שמכם, תיקי השקעות, כלי רכב, חסכונות, קרנות השתלמות ועוד.

ליווי לעוסק פטור

פותחים עסק קטן או ביתי שמחזור ההכנסות השנתי בו צפוי להיות נמוך מ-98,707 ₪ (נכון לשנת 2017)

ואינכם נמצאים ברשימת בעלי המקצועות המחויבים במעמד “עוסק מורשה”? אם כך, המעמד החשבונאי המתאים לצרכים שלכם הוא “עוסק פטור”.

ליווי לעוסק מורשה

עומדים בפני פתיחת עסק?

אחת מההחלטות הראשונות שתידרשו לקבל היא הגדרת מהותו מבחינה חשבונאית.

האם עוסק פטור? עוסק מורשה? ואולי חברה בע”מ? החלטה זו תיקבע על פי תחום עיסוקכם,

מחזורי הפעילות הצפויים בעסק, מספר המועסקים ותוכניות הצמיחה שלכם.

מהו עוסק מורשה?

חשבות שכר

חשבות שכר. מקצועיות ששכרה בצידה.

חשבות השכר היא מהתחומים הרגישים והדינמיים ביותר בעולם החשבונאות. שינויי החקיקה הרבים והפסיקות שהתרחשו בשנים האחרונות בתחום השכר ותנאי ההעסקה של העובדים במשק הישראלי, הפכו את חשבות השכר לתחום מקצועי המחייב מיומנות, בקיאות וידע עשיר ועדכני

החזרי מס לשכירים

הידעתם? ייתכן שמס הכנסה חייב לכם כסף.

תשלום מס כחוק היא חובה אזרחית. אם שילמתם מס הכנסה על משכורות או על רווחי הון שצברתם בבורסה, קיימת אפשרות שאתם זכאים להחזרי מס מהמדינה.

דוחות שנתיים

אם אתם עצמאיים או בעלי שליטה בחברה, עליכם להגיש על פי חוק, דוח שנתי. דוח זה, המסכם את ההכנסות מול ההוצאות שלכם בשנה האחרונה, מסייע לכם לקבל מידע ברור אודות ההתנהלות העסק שלכם בשנה האחרונה. בנוסף, הדוח השנתי מאפשר לרשויות המס לעקוב ולפקח על התנהלותכם החשבונאית ולחשב את שיעור המס בו תחויבו.

ייעוץ וליווי עסקים

הקמתם עסק המציע שירות או מוצר מבוקש, הלקוחות מרוצים והעתיד נראה מבטיח אך האם אתם באמת יודעים מהו מצבו הכלכלי והחשבונאי? האם ישנם תחומי פעילות הגורמים לכם הפסדים, מעכבים את צמיחתו של העסק ואף עלולים לסכן את עצם קיומו?

הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות מקצועית – כי ידע הוא, תמיד, כוח הקמתם עסק שמציע שירותים או מוכר מוצרים מבוקשים, הלקוחות שלכם – מרוצים והעתיד שלכם, לכאורה, נראה